Bakım ve Destek
Sistemin devreye alınması sonrasında, önceden ön görülemeyen sorunların ortaya çıkması sistemde aksamalara yol açabilir. Bu noktada hızlı ve yerinde aksiyon almak çok kritiktir. Sorunun hızlı ve doğru şekilde çözümü sisteme olan güvenin kaybolmasını engeller. Sistem kullanımı sonrası kullanıcılar tarafından ilave talepler ve iyileştirmeler de bakım destek evresinde ortaya çıkabilmektedir. Uygulama sonrası sistemin daha yakından tanınması, yetkinliğinin görülmesi üzerine ilave talep ve ihtiyaçlar artık kullanıcılar tarafından çok daha doğru şekilde oluşmaktadır. Bu ihtiyaçlar anında yerine getirilerek kullanıcının sisteme bağlılığı artırılmalıdır. Bakım destek anlaşmaları ile yürütülen süreçlerde yerinde müdahelenin ve sıcak danışmanlığın önemi büyüktür. Çok daha önemli olan; talebin hızlı bir şekilde algılanması ve çözülmesidir. İhtiyacın anlaşılmasında destek talebi olan kişi ile görüşülüp en kısa zamanda aksiyon planı kendisine iletilmelidir. Bakım destek modellerimiz aşağıdaki gibidir:
SAP kurulum/yükleme ya da upgrade desteği
Basis Desteği
Modül Bakım ve Destek
ABAP Bakım ve Destek
SME (Subject Matter Expert) Sistem Performansının Optimize Edilmesi veya İyileştirilmesi Desteği